niedziela, 19 kwietnia 2015

Szybkie danie…



Wczorajszy obiad był wynikiem kompletnego braku czasu i potrzeby ugotowania czegoś naprawdę w 30 minut. W przeciwnym razie nigdy w życiu nie dałabym rady zdążyć na wieczorną imprezę. A że nie lubię spóźniać się, musiałam wymyślić coś co będzie smaczne i nie zajmie mi wiele czasu. W końcu priorytetem wczoraj nie było gotowanie, a malowanie paznokci, wykonanie starannego makijażu i podjęcie  decyzji co na siebie włożyć i jakie buty wybrać. Cóż, my kobiety czasami tak mamy…  Lubię mocne w smaku dania, dlatego w kwestii przypraw postawiłam na sprawdzoną już wielokrotnie mieszankę myśliwską. Smaku dopełniła oliwa aromatyzowana chili i czosnkiem oraz pasta z czarnych oliwek. 



Polecam jednak ostrożnie postępować z solą, bo bardzo szybko może się okazać, że danie jest nie do odratowania, dlatego zanim dosypałam soli sprawdziłam stopień zasolenia przez pastę z oliwek. I słusznie, bo danie właściwie obroniłoby się bez dosalania. Samo gotowanie poszło dość sprawnie, jedzenie znacznie szybciej i nawet zdążyłam napić się mojej ulubionej zielonej herbaty zanim przystąpiłam do czynności przedimprezowych.

Tortille z pikantną polędwicą


1 polędwica wieprzowa
1 cukinia pokrojona w grubą kostkę
1 czerwona papryka pokrojona w paski
2 ząbki czosnku pokrojone w grube plasterki
2 szalotki pokrojone w plasterki
100ml przecieru pomidorowego


sól
świeżo mielony czarny pieprz Appetita
oliwa aromatyzowana chili i czosnkiem
Polędwicę kroimy w paski. Na rozgrzaną patelnię wlewamy oliwę i przesmażamy na niej mięso. Zdejmujemy je z patelni, następnie smażymy szalotkę, czosnek i paprykę. Dalej dorzucamy cukinię i dusimy warzywa około 5 minut. Wlewamy przecier pomidorowy, dodajemy mięso, pastę z oliwek, wszystkie przyprawy i zagotowujemy, dusimy 5 minut bez przykrycia.


Rozgrzewamy patelnię i podgrzewamy na niej tortille. 



Następnie nakładamy na nie farsz i zwijamy.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz